Galenskap, jag har inte varit utanför dörren idag....

Ändå känns det i kroppen som att jag har arbetat fysiskt hela dagen. Jag har ju idrottat i och för sig. Började tidigt i morse med slalom, gick så där. Sen blev det skidskytte, innebandy, bandy och handboll, inte undra på att man är trött!
Tack och lov får man gå till jobbet och slöa i morgon. Sitta på sitt kontorsarschel och vara dryg mot folk som inte har några pengar...
Annars har helgen varit ett välbehövligt avbrott i arbetet, trots att jag inte lagat på latsidan precis. Jag har:
Städat hela lägenheten
Tvättat 4 maskiner
Bytt lakan i sängen
Manglat mina rentvättade lakan
Lagat massa mat
Bakat matbröd
Strykt alla tvätt ( inte Bertil´s skjortor )
Äntligen lagt upp gardinerna i Bertil´s rum
Lagat hans jacka
Stickat en mössa åt honom
Börjat på Jocke´s bebis Onyx-tröja

Tror jag det att det ska bli skönt att gå och jobba!

Kommentarer
Postat av: Monika

MEN ÅH!!!!!!!!!!!!!

Du gillar vekligen att skapa ångest Du...jag har inte gjort en tredjedel av det Du hunnit med...Jag har bara sportat...Handbollen nu senast blev jag riktigt svettig av. Ska ta en dusch!

2009-01-18 @ 22:34:44
URL: http://www.axblock.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0