Geni?

Har sett ett program från England som handlar om smarta barn. Barn som är medlemmar i Menza. Barn mycket smartare än jag? Eller mina barn? Tveksamt, för de barn man fick följa har enligt min mening någon form av störning. Eller så är det deras föräldrar som är störda. Vem fan låter en 3-åring börja skolan? Inte fick han leka med andra barn, bara drillas i matte av sina underbara föräldrar. En unge var jättesmart men gick inte att ha i möblerade rum, han drev sina föräldrar till vansinne. Frågar du mej så hade han någon form av Asbergers syndrom men vad vet jag, jag är inte medlem i föreningen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter Aspergers syndrom.

2009-01-19 @ 15:36:49
Postat av: Anette

Ursäkta....

2009-01-19 @ 18:10:24
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0