Häftigt!

Hur häftigt som helst, Jonas Jacobsson, Sveriges mesta paralympicer har bestämt sig. Han satsar mot London 2012!
Skönt med människor som bestämmer sig för att inget är omöjligt!

Idag känns det däremot omöjligt för mej att få till något här. Kommer på mej med att sitta och tom-glo ut genom fönstret.
Känner mej trött, det är nästan oförskämt att säga det när man varit ledig i nästan 3 veckor...
Kanske är det att man har börjat jobba igen, förmodligen är det för att det är så jäkla mörkt. Inte vill jag gå upp när klockan ringer, känns som att kudden är magnetiserad, det är nästan omöjligt att slå benen över sängkanten.
Inte orkar jag gå heller, nej, jag bidrar till miljöförstöringen och åker bil. Kommer till jobbet med kuddränder i ansiktet.
Är det aldrig dags för fika? När är det lunch? När får jag gå hem? 3 superstora frågor som ständigt går runt i huvudet.
När kommer ljuset? När kommer jag att känna mej pigg?

Nej, nu skiter jag i det här och går och lägger mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0