Huset fullt.

Vi är mitt i ett slutspel, Anton och ett gäng är här och spelar något spel, nå´t Play station-aktigt. Jag är helt rudis på tv- och dataspel. Jag har aldrig spelat något, jo förresten, brorsan hade något där man skulle skjuta änder...men det var länge sedan. Jag tycker inte det verkar roligt men något är det väl som drar eftersom så många roar sig med det. Att jag tycker det är tråkigt beror nog på att det tar för mycket tid. Kan väl ändå förstå när de spelar sportspel men krigsspel och sånt skit går bort. Något som också går bort är det jag läste om hon Bråding, hon är ju dömd för knarkbrott. " Det är jobbigt att inte kunna träffa någon utanför murarna, å sen är det skitjobbigt att inte kunna ringa" Synd, det skulle hon ha tänkt på innan hon dealade knark. " Men jag kommer jättebra överens med brudarna!" 
Just ja, imorse läste jag om dagen I-landsproblem, Victoria Beckham hatar sin stjärt, ingen får fotografera henne bakifrån. Jag föreslår brazilian buttlift, pengar saknas ju inte. Sen kan hon visa sig från sin bästa sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0