Ingen tårta idag.

Han ville inte ha tårta, han 19-åringen...
En gång i tiden ville han ha tårta, gärna med godis på. Idag äter han varken det ena eller det andra. Det slinker däremot ner en och annan smörgås.
Det har det alltid gjort. Här brer han sin egen macka, är kanske 2,5 år och jag är inte hemma. " Varför säger du att jag inte är hemma?" sa jag till Bertil när vi tittade på kortet. Varpå Anton och han sa: " Men, om du varit hemma hade Anton aldrig fått bre sin smörgås själv!" "Då hade du gjort det, han kunde ju ha kladdat ner!" Stackars, stackars barn....jag kommer inte att kunna sova i natt. Är det inte hemskt? Vi skrattar åt det nu, hur har dom egentligen haft det? Ett rent helvete förmodligen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0