Jag orkar ingenting.............

Fy fan, vad jag mår skit! Jag orkar ingenting, inatt har jag dessutom låst in Loord på toa för att jag själv ville stå i mål när H1 spelar. Vaknade med ett ryck, Kecke slet av mej masken och spännde sin svarta ögon i mej...Nej, nu måste det bli en ändring snart. Jag ställer också in resan till Stockholm i morgon, vi skulle till Jessica och Ludde, vi skulle käka lite och sen åka till Södertälje och titta på H3. Jag orkar inte...Svetten sprutar, jag är helt slut. Nu måste jag tillbaka till soffan. Må så gott, för det gör inte jag!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilken tur att Loord blev utsläppt. Det är ordning på Kecke. Men Dig börjar jag bli riktigt orolig för. Jag vet precis hur "skit" Du mår...men det kommer bättre tider. Fast man tror att man ska dö. Minst!

2009-01-30 @ 13:38:49
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Susanne

Peter påstår att du är innebandy skadad,det finns hjälp att få.Skämt åsido krya på dig.Kram syster yster

2009-01-30 @ 18:52:33
Postat av: Anette

Hoppas du mår bättre idag! Krya på dej!

2009-01-31 @ 09:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0