Morgan Alling

Letade upp info ang. den föreläsning jag var på, här kommer länken www.ugil.se/
Föreläsningen handlade om hur man kan hantera besvärliga människor. Så jäkla bra den var.
Den här veckan har jag varit ensam på jobbet, det har varit ganska hektiskt. Dessutom får jag ju ta hand om alla telefonsamtal själv. Man måste ha stort tålamod när man jobbar med inkasso. Jag får så mycket skäll så ni kan inte ana! Jag är idiot, komplett okunnig, oförskämd, ja gud vet vad. Men inte tar jag åt mej, jag gör ju bara mitt jobb, precis som de flesta andra. Just nu har jag valt att jobba med Inkasso, vem vet, det är ju svajigt på arbetsmarknaden, jag kanske måste byta jobb någon gång och jobba med något annat.

Borrar-Lasse ska borra ett hål i en stor träbit och bryr sig inte om att sätta fast biten i ett städ, utan håller fast den med foten. Skyddsombudet kommer just då förbi och påpekar slarvet och får då höra från Lasse:

"Här ser du en som jobbar med händer och fötter!" "

Ja, jag ser det. Det är väl bara i skallen det står stilla!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0