Nöjd.

Känner mej nöjd med livet och med dagen faktiskt. Skönt med ledig dag från jobbet. Har hunnit med en massa "måsten", gått en promenad, struntat i att laga mat! Hämtade en av de sällsynta pizzor som äts här. Vi käkar inte ens 1 pizza i månaden, inte beror det på Bertil eller mej....
I morgon ska jag baka, går nog upp tidigt tror jag. Kan vara gott med nybakat till den kolossala sportsöndag som är i morgon. Mycke TV blir det!
Har sms:at med Linneá i kväll, allt är bra på Sveriges "framstjärt" som en del så skämtsamt kallar västkusten.  Nu längtar jag efter att träffa henne, det går så jäkla lång tid mellan gångerna. Hon kommer hem den 20 februari, vill se en Onyx-match innan säsongen är slut. Just ja, match i morgon igen. Tänker sitta vid datorn, det är roligare än att trängas i TT´s lilla hall. Nej, nu är jag skittrött, god natt, vi hörs förmodligen en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja just det. Den hallen har vi ju varit i förut. Å då var det trångt och Anette var irriterad. Det blir trevligare att sitta på chatten. Heja H1!

2009-01-18 @ 07:43:30
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0