Nya brillor.

Hela världen är sned och vind. Jag har ju nya glasögon och alla som har det vet ju att det tar ett tag att vänja sig. Dom nya är snygga, lite manliga kanske men jag är ju ett rekordeligt fruntimmer så....
Anton har jättekul, han tycker förmodligen att jag ser för jävlig ut men diplomaten försöker linda in det i fina ord.
Han ropade just: " Hörru Boxer, kom och hjälp, jag får inte in mina kanaler..... Jag vill inte på något vi påstå att jag är lik dessa herrar men brillorna påminner om deras
Förlåt Martin , jag lånar dina bilder...

Hur som helt, jag kanske inte ser bra ut men jag ser bra ut(e)!
Nej, nu är det natti, det blir en lång innebandy-dag i morgon, jag tippar vinst H3 7-4 och vinst H1 11-4.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0