På´t igen.

Eftersom varken jag eller Anton såg klart på "Zodiac" inatt gör vi nu ett nytt försök. Jag ringde Anton´s lagkompis, den snälle Martin som enligt hörsägen sitter på ett skapligt förråd av filmer. Jajamen, filmen kom med hem från träningen, vi hoppar till och med över det heligaste som finns, Sporten kl 22! Nu sitter Bertil och Anton i Antons rum och ser filmen på tjockTV.... Jag sitter här för jag har ju sett den första timmen. Dessutom är det inget roligt att se på film i Anton´s rum, jag vill hellre se den på den stora plattTV:n men se det går inte för att vi har ingen bra DVD. Jag har köpt den billigt, den kommer från Lidl, genuin tysk kvalité....Dummkopf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0