Vit månad.

Ja, inte att det har snöat och är vitt ute, utan nu inträder den årliga vita månaden efter nyår. Precis som den gör efter en semestermånad. Jag har absolut inte några problem med spriten, tro inte det men jag är kontrollfreak, vill se om jag klarar vissa saker. Och till det hör att skona lever och njurar från alkohol. Nu blir det inget förrän den 2 februari då mina fd kollegor från Konserven kommer hit. Det ska för övrigt bli riktigt roligt, det är 8 år sedan jag slutade där.
Idag har vi också spenderat ett par timmar i sporthallen, vi har sett H1 spela mot Nykvarn, vinst med 7-5. Ingen toppenmatch precis, segt efter alla helger tror jag. Anton säger att han känner sig seg i allafall. Kan det bero på att han tillbringade tiden mellan matcherna igår på toa? Inte riktigt bra i magen kan man säga. Idag har han repat sig och börjar nu stoppa i sej föda igen.
Imorgon är det arbetsdag....vill inte. Snål (ekonomisk) som jag är så går jag snällt till jobbet. Det är arbetsdag mellan 2 röda dagar så vi har 45 kr extra i timmen. Vi tänker för övrigt ta lååånglunch på Voyage, det blir affärslunch. Där rök de extra pengarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0