Kalas.

Är just hemkommen från kalas hos syrran, som vanligt hadde hon lyckats med det hon bjöd på. Vi cyklade ner, man vill ju gärna dricka lite gott vin till maten. Nu sitter jag här igen, inte vid Anton´s dator utan vid Bertil´s, han har tagit hem sin från jobbet, nu börjar det kännas som vanligt igen. Linnea´s dator verkar vara allvarligt sjuk, har inte hört något på hela veckan, den fick skickas till experter som ville ha 700kr för att ens öppna den, plus frakt 250kr, plus moms.......vi får se hur det slutar.

Nu ska jag leta virkbeskrivningar, svägerskan Anette vill ha en sommarhatt! Jag tror jag modifierar den här.



Brorsan kommer att få spader.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu låter vi Mats få spader! Super snygg hatt på en blivande tant!

2009-07-05 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0