Man lär så länge man lever!

Bertil har just visat mej Google, översättning! Hade ingen aning! Nu har jag testat med filipinska, italienska, tyska och engelska. Jag vet ju inte om det blir rätt förstås... men snacka om verktyg! Känner att jag kommer få nytta av det på jobbet iallafall. Annars har kvällen innehållit massor av skratt! Jag är lycklig och priviligerad som har mina vänner! Har tillbringat kvällen i Oxelösund, grillat, ätit blåbärspaj och druckit vin. Privatchaffören Anton hämtade oss, tänk vilken tur att vi har honom då! Tänk vilken tur att vi har Linnea också, vi kom i diskussion om några italienska ord, bara att ringa, hon översatte direkt. Vad ska jag med Google till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0