Ni skulle höra det jag hör!

Männen i mitt liv river just nu av en Taube-ballad och jag är väldigt lycklig över det! Det är så härligt att höra dom ihop. Jag tycker om musik trots att de alltid säger att jag inte gör det men av musik blir man lycklig!
Annars har jag mycket att vara nöjd med, förrutom värmen då... på jobbet har vi fått order om att INTE ha fönstren öppna. Nehe.. i morse hade jag 29,7 grader i mitt rum... det steg senare under dagen till nästan 31. Alla klagar, vi har obefintlig ventilation men fastighetsmänniskorna säger att det inte är varmt... någon gjorde liknelsen med Monty Python, ni vet den med papegojan som inte är död utan bara sover. ... hur som helst, jag vill inte klaga men det börjar bli i varmaste laget nu.

Igår följde jag med Tommy och Ulla på en sväng med motorcykeln, vi åkte till Johannisdal och fikade, åkte hem över Husby, Tärnö säteri och Vrena. Om ni vill se något vackert, åk förbi Tärnö! 

Nu sitter jag vid Anton´s dator igen, har nyss kommit hem från Svansta, har sett Griparna spöa Getingarna, en tämligen avslagen historia. Varmt som sjutton var det men som sagt, inte gnälla. Minnet av de här dagarna kan man tänka på i vinter när man borrar ner huvudet och stretar fram i snöstormen en tidig morgon på väg till jobbet. Fy tusan!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att det inte hördes hit, då hade det blivit lycko tårar!

2009-07-03 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0