Riktig semester.

I morgon börjar min semester på allvar....vi drar till Dalarna, lämnar Anton hemma med ett antal matlådor och tillbringar veckan hos familjen K. Ska bara ligga i hängmattan, glo upp mot talltopparna, läsa en stund, slumra en stund, dricka något kallt och bara känna lugnet...

Kom nyss hem från Oxelösund och Restaurang Sailor, tillbringade kvällen där med hela familjen H. Som vanligt hur trevligt som helst, avslutade med kaffe och glass på deras altan, solen sken faktiskt en liten stund men för säkerhets skull satt vi inne och glodde ut. Nu sitter jag här och tittar ut i stället, har ni märkt hur mörkt det är på kvällarna? Jag har ju inte ens haft semester än! Nu är jag ledig 4 veckor, förvarnar för att bloggen kommer att ligga nere en hel del. Jag kommer tillbaka, var så säker! Trevlig sommar förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0