Semestern artar sig bra!

Hemkommen från Dalarna och familjen K:s fantastiskt tysta och lugna stuga mitt i storskogen. Har sovit mycket, hur många dagar behöver man så här i början av semestern innan man känner sig pigg och utvilad? 3? Eller 5? Äsch, det blir som det blir! Känns i allafall bra att vara hemma och uppdaterad i verkligheten. När man är i skogen har man inget behov av TV eller tidningar. Nu har jag "gått" svängen runt bland bloggar och Face-book:ar, konstaterar att verksamheten ligger i träda hos de flesta. Jag har läst mina mail, överlycklig över att det finns planerade träningsmatcher för både H1 och H3! Det kommer att bli en härlig höst! Under tiden vilar jag mej i form!




Utsikten från hängmattan var strålande! Solen sken, jag läste, sov en stund, fick en drink, jag vill tacka livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0