Uppdatering!

Onsdag:

Stack från Västkusten efter en supergod middag som kröntes med nyplockade smörstekta kantareller. Vi fick ihop en halv kasse, syrran hittade som vanligt flest men jag hittade de största! Jag som aldrig brukar hitta några, lycklig som ett barn på julafton fick jag visa upp dom när vi satt på gräsmattan och rensade dom. Efter en seg hemresa kröp vi ner i våra egna sängar runt midnatt. Somnade som en stock, jag börjar bli för gammal för att bo på vandrarhem och sova i taskiga sängar....

Torsdag:

Tvättade såklart, tog en promenad, åkte till CityGross och handlade, åkte till Svansta och såg Griparna tvåla till Hammarby.

Fredag:

Strålande sol när vi vaknade, bestämde oss för en cykeltur, blev 4,2 mil till slut. Käkade lunch, sov middag och bakade matbröd. Nu slöar jag i soffan igen. Har pratat med Linnea som bara har 2 dagar kvar att jobba innan hon får semester. Ska bli så jäkla kul att hon kommer hem, vi får rå om henne en hel vecka, rå om förresten..... hennes schema är visst fulltecknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0