Blodgivare, ja visst!

Alltså, vad var det som jag hade oroat mej för? Ja, det var ju ifall jag skulle tuppa av när de klått mej på nästan 5 dl av mitt blod... Jag är inte rädd för nålen eller att det skulle göra ont men sov inte riktigt bra inatt, vaknade och var uppe på toa flera gånger. Nu kan det ju bero på att de sagt åt mej att dricka mycket vatten dan innan. Jag fick säkert i mej 4 liter igår och det har jag förstått att jag hade igen idag. Det gick plättlätt! 10 minuter i stolen, ett par glas juice, en renkämma, sen var jag på banan igen! Ett tjusigt glas fick jag med mej när jag belåtet traskade tillbaka till jobbet. Nu grunnar jag lite på varför jag inte fått tummen ur tidigare. Både pappa och syrran har lämnat blod i många år. Ja, ja, nu har jag börjat och kommer inte att vara ett dugg nervös nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0