Skynda, skynda....

Nu är det snabba puckar om jag vill blogga en stund. Sitter vid Anton´s dator, äntligen, han har spelat någon online-match mot Mario, nu fick jag låna datorn ett tag. Det blir nog ett litet tag för han ska börja jobba kl 04.00 i morgon...Snabba puckar hoppas jag att det blir med Linnea´s dator också, den är nu tillbaka hos datordoktorn, vi får besked på torsdag. Hoppas, hoppas på något enkelt och billigt fel men det är nog att hoppas för mycket. Jag är förvirrad när jag inte har min egen dator, ta bara det här med mailen. Nu måste jag leta efter alla inloggningsuppgifter, tråkigt, tråkigt....Nu kommer Anton, dags att sova. Jag återkommer i morgon, natti!

Kommentarer
Postat av: PoLisa

Hoppas det går fort och smidigt att laga burken. Jag och mitt kolmårdstroll åker till Göteborg nästa vecka, kan ju ta med hennes och byta de då om ni vill. Ha det gott, kram

2009-06-17 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0