Vad är väl en bal på slottet?

Förmodligen jättekallt just nu. Skickade med Anton 2 st ylleplädar om uti fall att. Jag skickade ett sms för 2 timmar sedan: "Fryser ni?" Fick till svar: "Så in i helvete!" De satt insvepta i plädarna men verkade ha det skoj ändå. Undrar om han är trött? Jag är det i alla fall. Har fått hemmet i ordning, alla glas, skålar, vaser och prylar är tillbaka i sina skåp. Alla blommor Anton fick står på balkongen och alla presenter han fick ligger i hans rum i väntan på att packas ner i källaren. Det låter ju inte klokt, ner i källaren.... Men han fick mycket "flytta hemifrån saker" och mej veteligt ska han inte flytta ännu... Jag kan tyvärr inte lägga in några kort ännu för min dator ska bo i Göteborg ett tag. Medans Linnea´s är här på reparation. Snäll som man är så lämnar man glatt ifrån sig grejorna till barnen. Dessutom har jag tagit kort med Jannes kamera, www.jkbilder.se/ , och han måste lägga ut bilderna först. Om det nu blir några, jag är inte van vid såna fina kameror.. Nu är det bums i säng, känns som om ögonen går i kors. Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0