Det går trögt.

Hushållet innehåller 2 st datorer, för närvarande är båda lika långsamma, jag vet inte vad som är problemet. Skit bakom tangenterna eller på tangenterna kanske. Det är nämligen dagens ämne. Det pågår en städhysteri bland en del bekanta, idag städar man tangentbordet med tops, imorgon skurar man trappen med tandborste! Personligen skiter jag i städningen, dagordningen är fulltecknad med innebandy. Har varit på det första mötet med mina kollegor i Utvecklingslaget i kväll samt sett en sömnig match mellan H1 och BK Vingen. Det märks att det är i slutet av säsongen, sega ben och tröga skallar. Man kan bara önska Vingen lycka till i kvalet, de kommer att få det jobbigt för på mig imponerade de inte. Nu måste jag sluta, Anton tjatar så .... sitter vid hans dator och han vill sova nu.

Kommentarer
Postat av: Monika

Lovar att ligga lågt med tandborsten imorgon...

2009-03-19 @ 00:41:27
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0