Flex-ledig.

En konsekvens av att jobba mycket är ju att flex-kontot fylls på. Idag har jag gjort slut på 8 timmar av de 30 jag tjänade in förra veckan. Jag skulle kunna vänja mej vid att vara ledig på fredagar. Nu har jag ju inte legat på latsidan, känns som jag varit på språng hela dagen. Har städat förstås och när jag var nästan klar kom Anton hem. Tillsammans med 3 klasskompisar. " Jag ser ut så här" sa jag, för när jag städar har jag ju  "särken". Jag ser för jävlig ut men en av kompisarna sa att allt klär en skönhet. Nej, de fick ingen mat... trots smickret.
Efter städningen stack jag till Multihallen för att hämta reservstället,  jag åkte till Statoil och tvättade bilen, köpte blomma till Eva, ska vidare på fest efter matcherna i morgon, provade kläder på KappAhl (suck), provade mer kläder på Lindex, provade ytterligare på Axelsson´s, gick på bolaget, köpte blommor på torget, handlade på Willy´s, hämtade målvaktströjor på Intersport, åkte till Påhlsson´s med en T-shirt som skulle tryckas, åkte hem, lagade mat och nu sitter jag här och håller tummarna för att Morgan och Magnus går till final i "Let´s dance". Vi hörs om en halvtimme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0