Hemma igen.

Trött och mörbultad! BodaBorg, ett skitroligt ställe men det är påfrestande för en 50-åring...Vi lyckades hålla 2 av kill-lagen bakom oss. Är nöjd faktiskt. Nöjd är jag också med helgen, tidiga mornar och fullspäckade dagar. Matchen mot Anton´s IBK, dvs. ett hopplockat lag av H1, H3 och Vingen var en händelserik tillställning. 2 st matchstraff, ett till Mario, ett till Emil. I en träningsmatch...Frågar du mej, surt att förlora, fråga mej igen, de trodde att de skulle spela brallorna av mina HJ-killar! Stavas "underskattning". Vi vann med 10-9, men det satt hårt inne. Nu är jag som sagt hemma igen, tar sovmorgon i morgon, måste tillbaka med lite saker som är Moa´s, måste till Intersport med 2 overaller som jag har klantat till det med. Jag råkade i hastigheten döpa om 2 av killarna. De fick fel initialer på kläderna. Måste också ringa tandläkaren, jag blev ju bjuden på Daimtårta i fredags, bet sönder en tand..... Gratis är gott men den tårtan kostade mej troligen ett par tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0