Jag hann!

Med att skriva en snutt alltså. Är hemma, nöter på flexen. Varför? Jo, det kommer ju 5 innebandykillar redan ikväll och de måste ju ha mat. Jag har nu lagat mat. Lasagne blev det. Men jag behövde inte, jag bara ville det. Jag vill inte käka på Kebaben nämligen. Det är nästan det enda alternativ som finns i Oxle. Ja, förutom Boströms Gatukök då. Dit vill jag inte gå, jag har tillbringat 24 år av mitt liv där. Sedan vi sålde har jag inte ens köpt en kokt med bröd. Vi sålde för 10 år och lika många ägare sedan. Var var vi, jo, mat till killarna. Jag blir också bjuden på Daimtårta som tack för maten. Igår fick jag frågan av en av killarna: " Anette, brukar du titta på Let´s Dance?" "Ja", sa jag. "Schysst, då tittar du och jag va?" 18-årig innebandykille, det kändes säkert skönt att kunna luta sig mot mej eller skylla på mej kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0