Jag och min stora trut...

Anton berättade tidigare i veckan att de skulle till Monika idag, det visade sig att hon fyller år! Hennes tjejer hade ordnat en överaskningsfest. Jag läste ju som vanligt hennes blogg och såg att hon städat och lagat mat till helgen då tjejerna skulle komma. Rask la jag in en kommentar: "Laga mycket mat, det blir ungdomsgård har jag hört!" Anton kom farande. "Mamma, har du kommenterat på Monika´s blogg?" Svar ja...Ni förstår ju att jag höll på att sabba allt! Hanna kom som en räddande ängel, hon har tydligen inloggningsuppgifterna till Monika´s blogg, hon raderade snabbt mitt inlägg! Tack Hanna, hoppas ni fick en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Monika

OM vi fick...Dom är grymma och fattar antagligen inte hur fina dom är...alla dessa goa ungar.

2009-03-28 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0