Klart.

Nu kan man titulera sig lagledare för ytterligare ett lag utöver HJ17. Fick frågan i fredags, funderade över helgen, ja, det var egentligen inget svårt beslut, det är ju så jäkla kul med innebandy. Jag släpper mikrofonen och tar klivet in i båset. Jag är den nya lagledaren för Onyx H3. Med vissa reservationer kan tilläggas för HJ17 går först om det krockar, jag har ju lovat att vara kvar de 2 åren som SM arrangeras här i Nyköping. Som det ser ut och jag hoppas verkligen att det blir så, så kommer Åhlund & Co att gå på den linje jag alltid hoppats på. Dvs. bort med Vi och Dom, H3 ska vara ett utvecklingslag, inte ett lag där fd. och avdankade spelare ska spela. H3 ska var ett lag för lovande killar som vill framåt och uppåt. Jag hoppas att H1 kan knyta till sig en kompetent tränare utifrån, jag har sagt det förrut, jag är inte övertygad om att en "kompistränare" är det bästa, det kan bli för mycket kompis. Se där, en analys från en amatör, skönt eller tur kanske, att inte jag är tränare. Jag ska vara det jag är bäst på, nämligen "morsa"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0