Knåp & knep.

Håller på att sammanställa inför träningshelgen med HJ17. Har skickat 3 st mail ang. samling, mat, tider och gud vet vad. Jag tycker att det är konstigt att de små raringarna är så jäkla dåliga på att svara! Gick hem i snöfallet från jobbet, tankarna fladdrade, då slog det mej, det stavas "curling" företrädesvis mamma men jag har faktiskt mest träffat pappor i årets lag. Man måste peka med hela handen, på gott och ont, jag vet. Nu har jag ringt de flesta, då får man klara besked minsann.....Nu har jag mailat "sköna Helena" så vi kan få frukost också. Ska bli spännande att kolla lägerboendet, men av bilderna att dömma ser det riktigt trevligt ut. Dags för sängen, i morgon bitti ska jag halka iväg till Eskilstuna på tjänsteförättning. Godnatt från tornet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0