Kom lite efter.... men är ifatt igen!

Tycker ju om att ha koll på läget, har inte haft det den här helgen. Jag har kommit efter med hemmet förstås...men vi tog ett rejält tag nu ikväll. Bertil tog strykningen och jag tog tvätten. Jag fyller på så att säga. Jag hoppade över träningen med HJ17 i Strängnäs ikväll. Det är inget roligt att köra den långa vägen för 2 timmar i en sporthall. Idag har jag varit till Intersport för att rätta till mitt misstag med de feltryckta overallerna, det löser sig. Klart till torsdag då det är träning i Södertälje.
Idag har jag också varit hos tandläkaren, Daimtårtan kommer att kosta ca 3000kr..... alltså, snart är smärtgränsen nådd. Imorgon ska jag kolla vad löständer kostar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0