Längtan.

Jag har längtat efter Linnea idag, hon klarade slutprovet på sitt MakeUp jobb igår, Grattis, jag var aldrig orolig. I morgon ska jag, om jag hinner, kolla tågtider. Både för Linnea´s skull och för vår skull. Jag satsar på en weekend i Göteborg och Linnea ska komma hem till studenten. 90 dagar innan avresa släpper SJ de billigaste biljetterna, det gäller att hänga på med en gång. Om man nu inte vill försöka köpa sina biljetter på Tradera. Är det klokt det? Att Statens Järnvägar ägnar sig åt att aktionera ut sina biljetter?

Kommentarer
Postat av: Tobbe H

Passa på och ta din weekend i Gbg i valborg, då är Onyx Hj där..hihi

2009-03-11 @ 19:24:29
URL: http://brytfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0