Mot SM.

Nu har det aldrig varit närmare, SM på fredag! Det innebär kort arbetsvecka, slutar vid lunch på tordag. Ska hämta en minibuss som Omberg ställer upp med. Ska också hämta frukt som jag tigt till mej från ICA Kvantum, Nyköping och Oxelösund, ICA Frösäng och Citygross ( reklam, ett av villkoren för att jag skulle få något!) Sen är det incheck på hotellet. Resan som började i Nykvarn i augusti tar slut på söndag. Det har varit roligt, det tar dock lite tid att vara ideell ledare, men det är värt varenda minut. För som min kompis Monika säger: " Ni som är föräldrar till de här killarna, var stolta, ni har jäkligt fina ungar!" Nu gör jag pinan kort, denna urtråkiga söndag, trots att klockan egentligen är bara 9 så går jag och lägger mej. Jag har försökt att titta på Bond-filmen som går på 3:an, men den är så jäkla ? Ja, just det, TRÅKIG!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Eftersom sonen Er inte har nån blogg (än) så hälsa "tack för senast". Allt var perfekt men när jag fyller 50 (herre gud så det låter) så önskar jag lite gitarr och sång också.

2009-03-30 @ 10:54:06
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0