Uttråkad...

Jag har tråkigt! Känner inte för att göra något, ändå vill jag göra nå´t! Tänkte titta på film, Anton har lånat ut dom, trots flera filmkanaler finns inget att titta på, ingen bra sport heller....Jag är dessutom skittrött efter en hel dag i Ramdalen igår. Judotävling hela dan, kom hem i natt och hade skitsvårt att sova. Orkar inte gå ut, har inte ens klätt på mej, tror inte jag borstat tänderna heller...jag vill inte gå till jobbet i morgon.....

En sak vet jag, att det här går över! I morgon är det som vanligt igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi drabbas alla av det där syndromet...Först längtar vi efter lugn och ro och sen när det väl blir lugnt så blir det bara "tråkigt".

2009-03-29 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0