Vasaloppet.

Har väl inte så där riktig koll, mitt race var bland stekpannor och kastruller. Fick ihop 2 kg köttbullar, en stor kålpudding, 20st  Biff Lindström och 2 portioner köttfärssås. En fin söndag vid spisen. Har just kommit hem från 8 km promenad i solskenet, ska kasta mej i duschen, ta en kopp kaffe och sen blir det soffan och "Patrik 1,5".

Anton kom hem välbehållen i natt, var en strulig tillställning med ambulans och polisen inblandad, är återigen oerhört stolt över honom och hans inställning till alkohol!

Igår var det ju som bekant lagfest på toppen, jag har inspekterat lokalerna, Mackan och Martin har gjort ett bra jobb och röjt spåren efter sin lagkamrater. Stötte på en granne förresten som undrade om jag sett de 2 festglada killarna iklädda badbyxor som frågat efter relaxen...
Kvällen avslutades med sångstund under balkongerna, ingen Romeo och Julia direkt. Men det kvittar, jag tror inte att det var för mej dom sjöng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0