Ett telefonsamtal betyder så mycket.

Fast jag har fått flera nu, flera dagar i rad. Från Linnea. Jag riskerar att bli bortskämd... Vi pratar om livet, med och motgång, krig och fred, kärlek och hat. Hon är klok min dotter, jag blir så glad varje gång vi har våra pratstunder.
I kväll ringde hon, 2 gånger, först ville hon att jag skulle kolla ett telefonnummer hon missat på mobilen. Andra gången för att berätta att hon ringt upp det missade numret. Hon hade blivit rekommenderad att göra ett make up-jobb till en musikvideo som skulle filmas i helgen. Attans att hon jobbar! 
Just nu är det däremot stor katastrof, hennes dator är helt paj. Reparera eller köpa ny? Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0