IKEA.

Det var inte bara vi som var på IKEA idag! Fick Sms från svägerskan Lena som styrde kosan söder ut mot IKEA Linköping: "Det är 3 miljoner personer här!" " Hur är det i Stockholm?" Ungefär lika skulle jag tro! Vi visste vad vi skulle ha, det blev inga servetter eller ljus, pang, klart på 10 minuter! Men..... vi köade i 30 minuter, Bertil var kinkigare än vilken unge som helst, jag jobbade hårt för att hålla honom på bra humör. Inte blev det bättre när vi kom till Aspudden och barnbarnen. Jessica bjöd på jättegod kycklinggryta och efter maten skulle vi spela ett parti Yatzy. Behöver jag säga att han fick storstryk.. av en 5-åring och en 9-åring...nu sitter han i soffan och tjurar, vi har precis tittat på "Pistvakt" och "Sjukan". Som för övrigt var mycket roligare förr, undrar om det har med åldern att göra?

Kommentarer
Postat av: Monika

Stackars Bertil. Jag får komma över så får han slå mig i kort. Då blir han glad igen!!!!

2009-05-23 @ 00:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0