Jogging och spikmatta.

Så var då joggingpremiären avklarad. Hur det gick?  Bra tack! Hur känns det? Bra tack! Skämt å sido, det känns och det som känns mest är att man är på tok för tung. De 50-åriga knäna protesterar när det går uppför eller neråt. Vi drog till Ekensberg, jag vet inte hur långt det blev men jag släpade mej runt en slinga som tog mej 12 minuter att avverka. För att riktigt pressa kroppen blev det 2 varv, jag är nöjd i allafall. Att jag sen bara hörde eller såg en snabb glimt av Anton´s rygg när han forsade om mej, det får jag ta. Att vi tog sällskap beror nog mest på att han inte trodde att jag skulle hitta hem igen :)
Hemma blev det 45 minuter på spikmattan så nu känner jag mej riktigt avslappnad.

Ja just ja, gardinerna är fortfarande inte fållade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0