Man blir så trött....

Knappt har nyheten kläckts förrän olyckskorparna kraxar, jag blir så trött!

Jag pratar om Onyx´s nya H1-tränare. Ge människan en chans! Försäsongen är inte ens igång och man skriver ner honom direkt. Man jämför honom med gotlänningen och Wiggur. Lowe har jag ingen uppfattning om, jag känner honom inte. Jag känner inte Wiggur heller men jag tycker trots allt att han gjorde ett bra jobb så länge han var kvar. Man kan inte, trots att man ser med enfärgade glas, påstå att det blev så jäkla mycket bättre efter att han fick respass. Nåja, jag är inte innebandytränare så jag borde inte uttala mej, jag är som de flesta, Världsmästare på läktaren alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0