Sammanfattning.

Äntligen en stund över, har just sett klart på Grand Prix Speedway. Anton ligger och gnäller i soffan, han är snurken och trött. Han får just sina vader masserade av sin far. Han genomgår en komprimerad badvaktsutbildning, är skittrött och luktar klor!
Själv har jag haft några angenäma dagar, shoppat i Stockholm, gjorde väl inga klipp direkt men uppdaterade garderoben med lite nya sommartoppar. Avslutade torsdagen med att borda Viking Cinderella. Fick en rolig och sen kväll/natt med god mat, mycket dricka och många skratt. Som vanligt känner man sig ung och pigg medan tillställningen varar men när man vaknar kommer man knappt ner från den överslaf där jag tillbringade natten.
Seg och trött kom jag hem runt 18-tiden i går, raringen hade lagat mat och 2 glas vin senare dönade jag bort i soffan. Vaknade till mellan 1:a och 2:a perioden mellan Sverige och Kanada, släpade mej till sängen och då kunde jag förstås inte sova...
Imorse blev det tidigt, det har ju varit "Try out" med utvecklingslaget, inte för att jag gjort så mycket mer än att försökt ställa något så när sluga frågor när vi hade enskilda samtal med killarna. I morgon är det matchspel som gäller, är det inte hemskt trevligt att det äntligen drar igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0