Sladdar.

Att jag alltid köper dammsugare med sladdproblem!
Den jag har nu har ett luftfilter som släpper ut renare luft än vad som finns på Antarktis...Ja, jag är en lättlurad konsument! Naturligtvis har dammsugarskrället också en sladdvinda som drar in allt utom den sista halvmetern. Det spelar ta mej sjutton ingen roll hur jag gör, det slutar alltid med att jag vräker in skiten i städskåpet och sladden kommer i kläm i dörren!
Ikväll har "Salong klipp&trix" haft öppet, jag har snaggat mina män. Den yngre har tjockt hår, den äldre har hår fläckvis. Dammsugaren har gått varm, för när den är framme måste jag ta en sväng över hela lägenheten. Nu står den i skåpet och tjurar för idag vann jag, hela slangen är inne!

Kommentarer
Postat av: Peter Viitanen

Klipp av sista halvmetern då :)

2009-05-14 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0