Walk a mile in my shoes.

Är så jäkla trött i fötterna! Har bergis gått flera mil idag, nåja, en mil i allafall. Har traskat runt i Göteborg, in och ut i affärer, på jakt efter nya skor. Provade flera men hittade inga som passade.
Vi gick till Haga och fikade, åt den absolut största kanelbullen jag sett i mitt liv. Har tagit kort men vet inte hur man får korten ur mobilen och in i datorn. Måste lära mej när jag kommer hem.
Middag intogs på Mañana, en helt underbar tapas-resaurang med förvånandsvärt humana priser. Supergott!
Är nu tillbaka i sviten på hotellet, ska vila mina trötta fötter. Sätter väl på TV:n, finns hur många kanaler som helst. Ingår i rumspriset som vi inte betalar, "fniss"......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0