Borde sova nu...

men vill inte riktigt gå och lägga mej...Undrar när man får se solen förresten? Skymtade den i morse när vi cyklade till jobbet men säg den glädje som är beständig. I dag är en "blandad" dag. Jag är glad för att jag åkte till Moa´s och käkade kålpudding med Eva och Anton, glad för att M&K har fått sitt första barnbarn, glad för att vi blir 12 st som åker till Kroatien nästa höst, ledsen för att E&O inte följer med och mest av allt är jag jätteledsen för att A är så jäkla sjuk. Livet är inte rättvist och som vanligt när man fått en snyting, då kommer minsann eftertanken...nu jäklar ska jag leva livet och det just nu! Inte sen, för det kanske inte blir något sen. Nu ska jag däremot skicka sms till mina barn, tala om att jag älskar dom och sen ska jag pussa lite på gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0