Semester.

Jag har varit ledig idag, hur skönt som helst. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att jobba 80%. Med bibehållen lön förstås! Fast det lär väl aldrig hända. Dessutom påverkas ju pensionen, den är ju inte över sig stor som det är. Nyheterna är på i bakgrunden och de sa just att 50% av de som föds idag kommer att bli över 100 år. Undrar hur stor pension de får?
Jag undrar idag, hur ska det gå imorgon? 12 st fick vi ihop till seriepremiären mot Björkvik..Ska vi få stryk eller ska Seven-Eleven stänga igen? Jag fattade ingenting, vi pratar om Janne, 47 år. Jag hade ingen aning om att man kallade honom för det, lite elakt tycker jag :) Jag såg honom "in action" i onsdags, han gjorde några skapliga räddningar, jag undrar om han kom ur sängen i torsdags?

Kommentarer
Postat av: Monika

Han kom upp i tordag...och spelade matchen idag. Tror han tyckte det gick okej. "Jag var ju lika bra som den andra målvakten. Vi släppte ju in lika många mål fast jag fick fler skott på mig...och den andre tränar väl!?" Det var Jannes egen analys av matchen! Misstänker dock att det kan vara så att kroppens hans är lite trött imorgon. Fast vad gör man inte för Onyx...

2009-10-04 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0