25 år!

Sitter och tänker på den här kvällen för 25 år sedan. Hade ont och ville helst bara slippa...det tog sån jäkla tid! Lika många år sedan, lika många timmar tog det innan hon kom. 25....men den som väntade på något gott ni vet! Min första unge, Bertil´s andra! Ett praktbarn, det har aldrig varit några problem med henne, hon har stått stadigt och gått sin egen väg. En bra väg har hon valt! Jag ska erkänna att det känns lite ledsamt idag, för just den här födelsedagen skulle jag så gärna vilja fira med henne. Presenter, brickan med den obligatoriska duken, flaggan... Har lite svårt med att ungarna blivit så stora...

Grattis min allra bästa Linnea!


Kommentarer
Postat av: Monika

GRATTIS!!! Hoppas Du får en fin dag!

2009-09-21 @ 23:55:30
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, du Anette, vad åren går! Var och kollade bröllopsklänning till Lisa igår, KAN du fatta vad våra små L har blivit stora....Kram

2009-09-23 @ 08:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0