Jag, en curlare!

Pratade med Linnea igår, det var evigheter sedan! Det är lika härligt varje gång. Vi pratar ju inte överdrivet ofta med varandra, vi sms:ar eller jag gör det... Jag vill liksom hålla koll, mamma-ränderna går aldrig ur. För övrigt har vi ibland högljudda diskussioner angående curling. Inte hon och jag, inte sedan i somras. Hon var hemma på semester, det regnade, Anton var på träning, jag sa till Bertil att han kunde väl åka och hämta Anton. Varpå det snabbt kom från Linnea: Va, tål han inte vatten längre? Ha, ha, skitkul..... Lika roligt som när jag kom från Åland och ringde hem och bad Bertil komma och hämta mig vid bussen: Va, har du brutit benet? Kan du inte gå? De gaddar ofta ihop sig min familj....

För övrig går livet sin gilla gång, har tappat ett par kilo men har bestämt mig för att det här inte ska bli någon "bantarblogg" Är nödd och tvungen att lätta några kilo, då blodtrycket inte är i balans. Vill inte börja käka piller vid 51-års ålder, den tiden kommer ändå. Ska lämna blod på Linnea´s födelsedag, då kollar dom trycket, är det OK, får jag lämna, annars blir det inget.
Linnea´s födelsedag ja, herregud, hon blir 25 år! Hotell är bokat men inte till födelsedagen, vi tar det några veckor senare. Då åker vi till Göteborg med ett STORT paket!



4 år och lagom glad....



Vuxen och väldigt glad! Min bästa Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0