Länge sedan.

Tiden rusar iväg och jag hänger med! Mycket innebandy är det nu. Men det är ju självklart bara roligt. Vi har firat ett par födelsedagar till sedan sist. Anette har fyllt 43, Lena har fyllt 52 och Sebastian fyller 10 år idag! Många kalas blir det! Idag har jag varit hos lilla pappa också, han hade problem med "Facebooks" Han hade glömt lösenordet så vi fick skaffa ett nytt och passade samtidigt på att ta en guidad tur. Det finns mycket att titta på minsann, nu kan han hålla koll på barn och barnbarn, titta på kort och lämna kommentarer.

Jag har också plockat med H1:s gamla-gamla matchställ. Försökt få ihop ett någolunda ställ och lyckades faktiskt. Ska bara ta 10 par shorts till Kullis för omtryckning. Fick ihop 18 ställ. Nu kommer ju inte alla att behövas för som vanligt är det strul med övergångar....tänker inte grotta ner mej i orsaker, konstaterar bara att det är samma visa som förra året. Vi måste låta 14 killar stå över.. 14 st...mer än halva laget. Nu löser det väl sig ändå, vi plockar upp några killar från H5 och dammar dessutom av en gammal 62:a i målet...Det blir säkert bra. En miss i planeringen är dock att jag inte är hemma! Noll koll på läget, vi har den årliga vandringen med kompisarna. Nästa år ska jag synka Soibf:s planering med Karlsson-Lindqvist. Jag kommer säkert att överleva men missar både H1 och H3. Ja jösses!
 





Kommentarer
Postat av: Monika

Förbundet och deras dumma regler. Är arg som ett bi och det hjälper visst inte ett dugg. Typ som vanligt alltså. Upplyste Åhlund via sms idag att det är ett U-lag ni har hand om. U som i utveckling. Inte A som i avveckling. Just med tanke på att 62.an är lite tilll åren. Fick till svar att 62.an är stabil. Vi håller tummarna att han är det på mer än ett sätt. Phu!

2009-09-28 @ 23:54:50
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0