Orättvist...

Lilla raringen äter chips och jag suger på ramarna... Ja, inte bokstavligt förstås, jag får väl gå loss på en morot eller nå´t...
Vi har tillbringat ett par timmar i Sporthallen, sista träningsmatchen innan premiären nästa helg. Vinst med 5-2, H1 gjorde en hyfsad match, vi ser fram emot nästa helg. Inte riktigt förresten, jag ska till Torshälla på cup med H3 och kommer att missa hela tjotaballongen....Fast jag kan ju alltid kolla in Hjalmar´s sida, www.meningsfullt.se. Den mannen är en riktig klippa! Match efter match står han där och filmar, inte bara på innebandy, även när Griparna har match har vi förmånen att få se hans filmer. Tror dock inte att han dyker upp i morgon när vi, H3, möter Åby i Sporthallen. Men ni får gärna titta förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0