Jag hinner inte med.....

bloggen och en massa annat! Men snart är jag på banan igen! Det har varit förskräckligt mycket att göra en längre tid. Massor av innebandy förstås men nu är säsongen över och min tid som ledare är också slut. Det känns jätteskönt faktiskt. Nu ska jag återgå till att bara var åskådare och kanske speaka någon gång. Distriktslags-SM är överstökad, vi gick inte vidare från gruppspel, som vanligt kan man tänka men den här gången var det verkligen stolpe ut.
Nu ser vi fram emot fotbollssäsongen, Anton spelar med div 6-laget Råby, det blir en lagom cykeltur dit ut. På lördag är det hemmapremiär men ingen cykling, vi ska uppåt i huset på fest. Perfekt, behövs ingen skjuts eller promenad till bussen, mer såna fester tack!
Apropå fest, igår kväll kom jag tillbaka hem efter 24 timmar i buss, jag och syrran var till Puttgarden, vi var på spritshopping....Hon fyller ju jämt i sommar och vi behövde fylla på i förrådet. Inte klokt egentligen, åka till Tyskland för att köpa svenskt öl. Lite annat blev det ju också förstås. 
Lite annat att se fram emot finns också, om 2 veckor åker jag till Åland med tjejerna, helgen efter det åker vi till Göteborg för att träffa Linnea, semester, Cykelvasan, Kroatien.....jag tror jag överlever utan innebandyn faktiskt!
 

Kommentarer
Postat av: Vickis

Glöm inte alla 50/50 lotter som ska säljas på Svansta också.. ;)

2010-04-19 @ 10:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0