Drömmar.

Ibland drömmer jag så jäkla tokigt... I natt har jag varit ute i snön i nattlinne, jag skulle skjutsa min mamma till lasarettet men på vägen blev jag stoppad av en kvinna som ville visa mej något på sin verkstad....När jag kom till sjukhuset låg Linnea där, medvetslös....Jag hade åkt båt och fått en smäll i ansiktet....Linnea vaknade upp och började gråta men det var för att jag var så ful sa läkaren.... sen ringde min klocka......Riktigt otäckt och tillräckligt för att jag snabbt måste kolla att allt var Ok med Linnea. Det var det ju förstås, vi pratade en lång stund och jag fick bli så där lycklig över att allt var bra och att alla mår bra! Nu väntar en förhoppningsvis drömlös nattsömn, återkommer med rapport i morgon om jag vunnit storkovan eller tagit OS-guld i kast med liten boll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0