Nej, se det snöar....

Vilken överraskning..... I morgon styr vi kosan mot Torshälla, ska möta deras div 2 lag med distriktslaget. Skulle åkt till Örebro igår men se det blev till att ställa in eftersom det snöade. Nu är jag trött på vintern....fast jag erkänner att det har gått mycket bättre i år om man jämför med de vanliga vintrarna vi har. Hörde på nyheterna att antidepressiva mediciner inte behövts så mycket i år tack vare att det är ljusare än vanligt. Själv är jag fast i pillerträsket ett tag till, var och röntgade min axel idag, får svar på torsdag. Hoppas på något som farbror doktorn kan fixa lätt, är inte kul att vara begränsad, kan inte klia mej på ryggen.... det har jag aldrig kunnat förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0