Slöa Söndag.

Har kravlat mej upp ur soffan, nu är den stora frågan? Dra igång ett långkok eller Pizza? Bertil röstar på pizza och jag håller med men, vad äter Anton? Hos syrran hoppas jag för han är där och mekar med sin motorcykel. Jag får ringa och kolla.....
Soffan ja, kommer knappt upp ur den, har haft en hemsk natt, har så jäkla ont i andra axeln. Ipren är medicinen för idag, inget vin till maten. Måste ringa farbror doktorn också för så här kan jag inte ha det, får inte upp armarna över huvudet. Kanske blev det för många glädjeyttringar igår, fick en björnkram av tränarkollegan efter den sanslösa vändningen i matchen mot Strängnäs. Den tog illa samt att jag var något frustrerad och visade det med diverse mindre smarta kroppsrörelser som inte direkt var till nytta för min slitna kropp. Nu väntar röntgen, magnetröntgen och sjukgymnastik. Bryt ihop, bit ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0