Bedrövligt....

Nu är det 20 dagar sedan jag var här och skrev något, bedrövligt, ska man ha en blogg gäller det att uppdatera! Jag kollade besöksstatistiken, det såg ut som det gör på TV när de visar höjdskillnaden i Vasaloppet... Jag ska försöka skärpa mej. Vasaloppet ja, lilla gubben och hans kollegor ska cykla Vasan, 9 mil mellan Sälen och Mora. Jag passar, är inte min grej även om jag tycker om att cykla, jag håller mej på vägen. Jag ska nämligen köra Tjej-Vättern. Det är 11 år sedan jag gjorde det, fick startavgiften då av pappa och mamma. Undra om jag kan klå dom på den i år också? Nej, förmodligen inte. De som bestämmer i det här landet har sänkt pensionerna i år också. Det blir ingen ökning förrän 2012 läste jag i tidningen..Det är väl bedrövligt om något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0